tjugofjärde februari tvåtusenelva

okej, min blogg är så jävla död.

sen siat jag skrev har jag tagit körkort, städat på mitt rum sex tusen gånger, fått studentmössan, bokat bil i usa, varit i kungsberget (fast det var idag så det kanske inte räknas...?), nästan fått magsjuka, chillat och haft roligt. dessutom har grisar börjat flyga och helvetet frysit till is

meeeeeeeeen, let's start it all over shall we!

från och med nu ska jag vara trogen ett tag till, för om tio (!) små jämurska dagar så åker jag till det beryktade landet i väst, det stora amerikat! halle, det känns helt sjukt. och så kanske en vulkan kommer få megautbrott så vi blir fast. kan vara både bra och dåligt, men sånt tar man som det kommer! ehheheheheheheeheheh


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0