yeah homie i'm a real P.I!

natten har spenderats hos mig i sandviken med mina homegirls josephine och jenny! vi sytartade kvällen med bandy, å fyfan vad arg jag vart när saik förlorade, helt sinnes! dessutom hade vi klätt ner oss till nittiofemmor så vi skulle komma in gratis haha! det lyckades asbra, vi vart hur stolta som helst när vi lyckades :'D

nu på dan har vi promenerar till coop, slingat jennys hår, lagat frukost, chokladbollar och lunch, spelat wii och skrattat, precis så som de ska vara! men nu är ja helt själv, hatar å vara helt själv! fyfan, vet inte vart jag ska ta vägen.. det blir sådär när man är ledig från skolan en dag!

vill nån rädda mig från boredom äre bara att smsa. u guys have the number.
ciao

Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0