ni står och kollar på som om det vore en meteor

fuck. fuck fuck dubblefuck. jag lämnade ju in min data igår efter att ha spenderat TIMMAR hos jossan med att spara över allt på extern hårddisk en extra gång, liksom alla bilder, all musik, allt! så får jag tillbaka den idag. först ofc, skolnerdN som jag är drar ja över SKOLA-mappen från hårddisken till dotan. öppnar skiten. går in på TVÅAN, och ser att det saknas några mappar? typ marknadsföring? en kurs vi har haft sen efter jul? vart har den tagit vägen då?! borta! vågade inte kolla mer, lyckades bara konstatera att den där förjävliga fekhelvetesgrejen var borta också, jag var nästan klar!!!!!! kommer ta sju år att bokföra ett nytt eget företag. pallar inteeeee

för att bättra på stämningen lite! håltimme på tre timmar för mig och josephlicious idag, since we have no matte c spenderade vi den lilla tiden med att besöka engelska skolan, störa ett nationellt prov, jag fick tillbaka mina kort (!!!!!! YEE), åt OTROLIGT DYR OCH OVÄRD macka på waynes, hyrde en spanskabok åt emma på biblioteket och tog bussen ut till sätra för det var skridskor på idrotten idag!!! gick så himla fint, ramlade bara några gånger och since jag är så cool och hade på mig stor å fin humörmössa med gul boll på så vart de hjälmless! men när det vankades match fick jag ta av den och glida runt med linas rosa hjälm ist. men det var okej för den matchade mitt linne, man lär ju vara fab även on ice liksom!

sry för otroligt onödigt långt inlägg, men jag har så himla tråkigt! tänker INTE slösa bort dyrbar tid på att börja på feken heller. så.. bada jacuzzi eller? låter mys, ska nog göra de.

checheeeng bloggNe


Kommentarer
den kommenterande: Lina

Så ohyggligt g-rymt sniggt ! ;)

2010-03-26 @ 21:27:51
URL: http://carolinagronberg.blogg.se/

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0