i <3 facebook

idag är ord och bilder överflödiga, men FYFAN vad jag har skrattat denna underbara facebook kväll! tack vare ljuvliga hagaströmsskolan som föralltid kommer kommasihåg med glädje, tack karin, lotta och maggan för vallmo, damdam, kåsorna, lupparna och GLASSEN ANNA-SARA! även om den sistnämnda är millas verk så är den ack så rolig! :''DD

vill ni skratta, klicka --> HÄR!

och taaaaaaack så mycket niclas för all festis, glass och chokladsås jag har i håret, mycket underbart!

godnatt folket, nu kan jag dö ung! v

Kommentarer
den kommenterande: EMILIA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA det enda jag önskar mig i 18årspresent är en redig kåsa och en lupp, jag insåg det ikväll! hahahahahaahahaha :'D

2010-03-22 @ 01:40:44
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0