you stand on the borderline

en bild säger mer än tusen ord. därför får den här bilden stå för allt det dära som "åååh jag vill tillbaka, åååh det var sååååå braaaaa" för det har ni fattat redan i guess.

så tillbaka till verkligheten. igår kom vi hem till hagaström, och btw, kylan som slog emot oss när vi kom ut från arlanda, FYFAN I HELVETEEE! trodde jag skulle frysa ihjäl! hemma i haga åt vi julmiddag och delade ut julklappar, som en liten minijul fast utan julgran å sånt. det var mysigt! senare kom vicky och felicia, och till sist även tomlut och kevin. vi hade mycket roligt, drack mänger av te och lekte i snön, såååå viktigt! fan vad kul det var, jag <3 snö! efter många om och men sov allihopa här och det var mysigt! slutade med att vicky vart tvungen att evakuera för att jag, kevin och tom låg och snarkade så högt att hon inte kunde sova. men vi andra sov gott och trevligt. idag har jag inte orkat göra i princip nå, har haft så hemskt ont i magen fram och tillbaka, dessutom vart det lite tungt att leva sen vi vaknade halv åtta. inte okej!

nu ska jag käka middag med pontus, oj som jag har saknat den unge mannen :)

xoxo l8ero


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0