vi <3 felsms.com

jag älskar att skratta. det här får mig att skratta. peciellt den personliga favoriten en bit ner. kan vara så att klockan är extremt mycket, eller så är det bara så jävla kul med felsms.com

ENYOY



Till:
Ny tjej
Sms: Katastrof på festen i går. Stoppade in en minisaltgurka i arslet på fyllan. Den vred sig och fastnade. Nu får jag fan inte ut den. Hur fan gör man.  :/
Svar: Haha Ok. Friskt ?!?

Förklaring: menat till en polare, hamnade hos nya tjejen.. fan hon måste ha trott jag var störd



Till: Sonen
Sms: Säg inte att du runkat ner hela lägenheten nu när jag varit borta.
Svar: Va?

Förklaring: Skulle skicka ordet stökat men T9 skrev runkat. Jag tyckte det var så otroligt pinsamt och samtidigt roligt. Undra vilken min han fick när han läste smset.



Till:
Pappa
Sms: Nu vet jag vad jag vill ha av dig. Ett födelsedagsknull!!!!! 
Svar: Huvva

Förklaring: Ville skickade det där till min pojkvän som inte visste vad han skulle köpa till mig när jag fyllde år. Pappa fick det smset och vet nu vad jag önskade mig.



Till: Mamma
Sms: Jag hörde att du knullade i går.
Svar: Men vad säger du. Jag tycker inte om att du pratar så där. Hur kunde du höra det när du sov hos Stoffe

Förklaring: Jag skulle skriva till min polare som jag hört träffat en tjej kvällen innan. Ville att han skulle berätta lite men slarvigt nog så skickade jag till min mamma som trodde att jag hörde henne. Jag tror inte någon kan förstå hur jag skämdes.



Till: Pappa
Sms: Nu vet jag. Tänkte döpa din kuk till Raul. Det låter stort och maffigt. Kommer suga av dig i kväll oavsett om du vill eller inte. ;P
Svar: Du kommer inte orka äta middag i kväll förstår jag. Inte efter Raul.

Förklaring: Ni kan inte ana hur jag skämdes när min pappa svarade mig och jag förstod att jag skickat till honom. Fan fan fan. Jag berättade för min kille som smset var menat till. Han kom inte hem till mig på 2 månader efter det.



Till: Mormor
Sms: Hörde att du blev överfallen igår och att gärningsmannen gav dig 2 val. Suga hans kuk eller att ge honom mobilen. Verkar som att du har kvar mobilen ...
Svar: Inget

Förklaring: Skulle till en tjejkompis men landade i min mormors mobil. Morbror ringde och skällde ut mig. "Man skickar inte sånt där till sin mormor, inte till någon förrästen" Då skickade jag samma till honom.



Till: Pappa
Sms: Låtsades att sova och smygtittade på dig när du sprang omkring naken. I Like :P
Svar: Det var det jävligaste jag hört. Vi pratar inte om det här mer.

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som sov över hos oss. Men skickade till pappa som tror att det är något allvarligt fel på mig. Tillägga att han inte visste att Henke min pojkvän sovit över. Hen blev förvånad när Mamma sa att han gjort det. Han kanske förstod då att det var ett felsms men vi har inte pratat om det.



[personlig favorit]
Till: Pappa
Sms: Somnade tillslut men jag ville krypa ner hos dig och mysa. :)))
Svar: Att du inte väckte mig. Hade du drömt en mardröm? Ska in på möte nu men ringer efter 10.

Förklaring: Låter ju inte friskt att man vill mysa med pappan och det ville jag inte heller. Smset skulle till min pojkvän



Till: Mamma
Sms: Tar du med en extra kniv? I fall vi skulle behöva skära huvet av varsin samtidigt.
Svar: Nej sluta. vad säger du. varför svarar du inte när jag ringer

Förklaring: Min vän Fredde och jag skulle fiska. Jag ville att han skulle ta med en kniv extra. Mamma som fick smset trodde vi skulle ut och mörda.



Till: Pappa
Sms: Luktar kalaspuffar när jag kissar. Fan är det någe fel? Ska man testa sig?
Svar: Haha du har druckit öl. Det där känner jag igen.

Förklaring: Skulle skicka till en polare. Blev lite orolig att jag fått något annat skit. Men min erfarne far hade tydligen varit med om samma sak. :)


Kommentarer
den kommenterande: Malin

hahaha va kul x'd

2010-01-15 @ 09:19:28
URL: http://manobo.blogg.se/
den kommenterande: matilda

HAHAHAHAHAHAH jag dör!! ett födelsedagsknull!! hahahah

2010-01-15 @ 15:12:25
URL: http://chickenrace.blogg.se/

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0