undan för pundarn ska ut och röka menthol cigaretter

idag var en tråkig dag för idag åkte månsan från vietnam :( dom skulle tillbaka till kina där dom var innan dom kom hit, 27- och snökaos i bejing! deni! nu är jag totally alone på hotellet, asso inte helt alone men ah, av dom jag känner eller vad man säger. mamma, micke, tove, biggan, hasse, sara och niklas drog ut på stan men jag ville säga hejdå till måns å dom när dom åkte så jag följde inte med, dom har vart borta en evighet! och jag är hungriiiiiig!!!!! tur att vicky finns, du är bäst vännen och jag älskar dig!<3

nu ska jag ut i mui ne natten (kvällen) och leta efter mitt kött och blod så man kan få mat schnert.
cheeeeeeeaaaaa

Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0