this young girl, she's a freak, she's out clubbing every night of the weekend

att avsluta dagen med rostat bröd med smör är aldrig fel. så jävla gött! dagen efter skolan spenderades med min älskade jempistempi, först åkte vi till solängen och väntade på felan, sen åkte vi till stan och drog en fik på java och snackade igenom allt som har hänt lately. mina bästa tjejer, jag älskar er.

resten av kvällen spenderats med virginia woolf, med avbrott för room service, som förövrigt har blivit mycket sämre än vad det var förr! liksom vad är det här, förr var det johnny, matthias, en grym inredare och ett rum eller nå. nu ser hela uppläget ut som sommartorpet typ, fast on acid. tre inredare, en trädgårdsmästare, och johnny och matthias lite sådär som grädden på moset typ. jag protesterar! väntar med spänning, kaffetermos, bingobricka och bullar till fredag då det är let's dance. big löve och ja, jag är 67 i hjärtat.

nu ska här nightas, med gamla goda avsnitt på kanal5 play.
l8ers alla fänz


jag och felicia, tre år sen?


Kommentarer
den kommenterande: Felicia Östergren

stoooora tjejer! jag älskar er mestast <3

2010-01-14 @ 18:05:38
URL: http://feliciacharlotte.blogg.se/

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0