sliter av mig tröjan snurrar runt den som en helikopter

igår var det party. felan, stina, jossa, mollpan, jempa, jag, matte, alex och filip hade askewl, dansade från klockan åtta till två typ, sjukt härli! bra stämning, bra sällskap. kan inte bli bättre! nu dör jag och felan i sängen hos mig, idag vill vi gå på bio (SNABBA CASH YEEEAAAH) men det finns inga biljetter och den äldste i detta hus har aggressiva problem, då vet man aldrig vad som kan hända. oh, juste! matte, alex, filip och julle fick gå till stan för att min pappa har pms. typ klockan fyra på natten. såååååå ovääääärt! fuckthis, det här firar vi med gå med i en facebookgrupp!
chea!


Kommentarer
den kommenterande: Bleke

Nästa gång det blir dans blir till en discoteksanläggning, tror faktiskt den kommer palla trycket, meddelar när den är på plats :)

2010-01-22 @ 09:21:05

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0