ni har fötterna på jorden, jag har fötterna på månen

avslutar härmed måndagskvällen med att läsa vad som skrivits om min ljuvlige man Joel Kinnarman i café och king. är så stolt över honom, han har gjort sådana framgångar ( y )

och inatt sover vi till den här låten. eller vadå vi förresten, jag gör iaf, och skänker lite livskraft till min älskade felicia som jag lider med för tillfället. varför tänker jag inte skriva här hoho, då vill ingen mer läsa den här lilla rutan med text! skämt åsido. men tyvärr så hålls det hemligt endå. 

och tack så mycket vicky och hämpie som fick det här att bli en riktigt bra dag, trots att den var totalt åt helvete. finns inget bättre än riktiga vänner, raka, ärliga, underbara vänner. 
nej, nu sover vi guys. eller fan, jag. äh, nightos! 


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0