hon bara, hon bara våldtog

chea alla fänz!
vetni. idag var första gången jag vart med på idrotten sen... ettan? tror fan det är såpass, don't try this at home. it will make serious hazard in your grade ppl! nej, stolt tjej ( y ) natten spenderades med mina älskade B-rudar, jossan och jempis, vi sov på två madrasser på mitt golv och chillade gaalet!

innan dess åt vi asgott käk och kollade på film med matte och filip. the uninvited. den var helmysko. ojojoj. näe, kolla på nå bättre hörni. till frukost bakade vi scones, sånt kan man göra när man går på thoren, för vi har sovmorgon till tolv! fast, hitintills har jag skrivit fel ca 31 ggr i den här texten. så det är fritt val. sovmorgon eller ah, "bra" utbildning.

nu ska jag göra klart historian, sova, drömma om min tatueringggggggg (!!!!!!) och sen vakna till ytterligare en ljuvlig sovmorgon!
najtarn på er. kisses


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0