hela vägen ifrån tornedalen ner till värnamo

det är kallt. det är vitt. det tar extra lång tid att gå till bussen. det tar extra lång tid innan bussen kommer. det är fett. det är vinteeeeeeeeeer.

presentationen alla väntat på cheachea i know. men, där kom den! och så får man kanskeeee äntligen få åka skoter snart? hoppashoppashoppas för jag har aldrig gjort det förr och jag är mobbad och allt, i know, men endåååå! oså kul (tror jag) det ska bli :)

fast det största problemet i min värld just nu är vad fan det är för fel på min dator. det går inte att tanka true blood! jag har världens abstinens nu! så, istället får det bli en bowl fil och blåbär. nästan lika bra, nja, men sovmorgonen imorrn till tolv är bäst!

oooo juste! matte c är ett minne blott tack och LOV!
nu är det nightarn hörni guys, snart kommer alla bilder från vietnam upp häri med, håll i hatten
l8errrrz

Kommentarer
den kommenterande: EMILIA

svar: hahahaha jo det hette den!! asså shit jag grinar när jag läser igenom böckerna, så himla kul :D



förresten, hur lång tid tar det att åka bil till värnamo från gävle typ? fråga inte varför jag undrar, lång historia :'D hahahaha ;)

2010-01-14 @ 23:11:40
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0