fashiontv hjerta!

chea, nyår igår var B Ä S T!

gratis öl och gratis vin för alla gäster, plus gratis skumpa runt tolvslaget, kan det bli bättre? mjohodå, för jag fick bestämma musiken å ta ner min data till hotellbaren å pumpa loss! :D som vanligt dansade jag, tove, sara och niklas med all hotellpersonal, det är fan det roligaste som finns, vietnameser är så himla sköna när dom släpper loss, lika på julafton, sånt sjukt drag!

sen bar det av vidare mot sankhara eller vad det hette, iaf Phan Thiets tuffaste klubb, där vi sänkte mojitos tove, månsan och jag, plus niklas som var full som en kastrull och sara som gjorde allt för att få honom att spy. näe, en riktig jävla dundernatt, jag kom inte in på rummet igen förrän vid halv sex på morgonen här, alltså en halvtimme innan ert tolvslag sverige! ;D nej, jävlar i min lilla låda så roligt det var, jag hade inte tråkigt en sekund! fast roligast vart det efter tolvslaget, när alla vågade släppa loss å börja fiiistaaaaa :D

och idag kände vi alla blickar på oss igen, preciiiis som efter julafton, personalen tittar på oss och hälsar och skrattar, men det är helt okej sörni, för vi åker snart hem (snyft) och dom hade riktigt jävla kul för våran skull. så vi misströstar icke!

med lite tur har det kanske kommit in bilder på resedagboken så det är ju bara att kolla där!

hääääjpppaaaaaa



Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0