when i get older, i will get stronger

cirka sex timmar av den här kalla, gudsförgätna dagen har spenderats ute i kölden. fucking hell vad det har varit kallt! började med att hämta ut lite priser till vinnarna av railjamet på seafun, och efter ombyte till smått varmare kläder drog vi vidare mot sandviken jossan, andreas och jag.

väl där käkade vi på varsitt håll och möttes på intersport där vi hämtade ut fler vinster. sen började frysa ihjäl sessionen. jossan och jag sprang efter andreas som små svansar och hjälpte till med det som gick, hälsade på hampe och martin som kom med ljud efter att redbull killen dissat allt (efter trettio obesvarade samtal skickade han ett sms: kan inte komma. är sjuk). så det blev rockstar och betydligt mycket bättre ljud istället, tretusen ggr bättre!

och ah, som ni kanske har fattat; det var kallt. rysligt jävla allt. och vi stod still mestadelen av tiden, vart inte direkt varmare av det så att säga. jag hade på mig toves enorma fjortisjacka, den må vara ful men ack så varm, underbar att ha vid sådanahär tillställningar. över den fick jag låna en blå ripcurl jacka av andreas, så att jag skulle bli ännu varmare och passa in lite mer. fan vad jag såg fet ut. kolla här ba!

filip fick t.o.m hjälpa mig på med mina vantar. inte okej! sen började träningen till jamet och vi tog massor av bilder, tappade händerna av köld och delade upp priser. var hemskans intressant... nejrå, det var kul! dagen slutade med många vinnare, jossan åkte hem med hampus och martin och jag åkte hem med josef.

nu ska felicia och jag sova och spela nintendo8bitaaaars.

linn egr felicia
linn = mario
felicia = luigi

nu dödar hon mig med flit. INTE OKEJ!
nu SLÅR hon mig?!
wtf? ah, gonatt

Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0