jag kör om, när du byter däck på din räserbil

OJ!
felicia, min älskade lillasyster har piercat tungan! pappa sa nyss pulla, han ska göra något ikväll och VÄGRAR erkänna vad han ska göra! imorgon ska josephine och jag ut till kungsberget och leka med dogge doggelito! vad är det här för rackarns jävla dag!

och missade någon det eller? jossies och min praktik är hur nice som helst, vi håller på att skissar upp en ny hemsida åt ett café! under tiden får vi pumpa musik, leka i vårt rum, knäppa kort, läsa transition tidningar, osvosvosv! alla som är avundsjuka upp med en hand.

och pierca tungan. felicia. vafan! jag vill också!!!!!! men ah, tre månader kvar, sen får jag göra exaktikus som jag vill (: nu taggas det dans till afasi och filthy.
chea!


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0