han är risig, han är divig, han är svinig, men han är dj

vilken natt det blev, ojojOJ! spenderade först kvällen med victoria, vi bakade chocolatechip cookies (asgott) och sen tog vi ettan åt varsitt håll. jag åkte mot stan med destination söder och felicia + julius. väl där skulle vi plugga. och ja det gick ju som det gick! kvällens värsta var när felicia hade däckat i sängen och jag och julle försökte fånga hennes möss. båda var asrädda att dom skulle bitas, dom var jätteläskiga. iaf

J - vad är det här för möss, är det dansmöss?
F - jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
J - OKEJ!
*han sliter åt sig min mobil, drar på akon - ghetto och kastar ner den i buren bland mösesn så spåner ba flyger*
J - DANSA NURÅÅÅÅÅÅ!
*han flyger upp från golvet och börjar dansa*

liksom whaaaaaaat?!?!?!? men det är därför vi tycker om dig julle, knäppaste gudN ever. och det där resulterade ju i lite lite sömn så jag sov till halv elva ist för typ halv sju hehehehehe.

nu på eftermiddagen har jag och pappa vart på ikea för att planera mitt "nya" rum, alltså vad jag ska göra om osv i det. hoppas att det äääntligen blir av nurå! köpte iaf lite lampor å grejer. nu ska jag käka! heidooo


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0