du står på trappan upp till himlen, vi gör som batman gör i filmen, vänder kappan efter vinden

efter en mycket spännande sverige - slovakien match tränger jag undan vårt lands nederlag med att skriva en uppsats på engelska om the new world order. inatt tittade jag och tove på the wake up call, och när det var biten med den där religiösa, ku klux klan liknande grejen i the cave höll vi på att spy, fyfan vad äckligt att det händer på riktigt där ute i stora farliga världen! jag tänker då verkligen inte bli en del av deras jävla spel, aldrig.

eftersom att det är så himla mysigt att vara totalt analog skriver jag uppsatsen på papper (!) med papper och penna! en riktig blyertspenna, liksom hur vanligt är det på thoren? hur tufft som helst, blir så mycket trevligare, puss påt. och igår när jag städade mitt rum så rent och frescht hittade jag ett par gamla benvärmare. så nu myser jag framför skrivbordet, klockan nio på morgonen, i min stora hoodie från björnrike, balla briller, stooora raggsockor och benvärmare. mysfaktor? svar:hög!

nu ska jag sätta på lite kaffe och nörda vidare. seeya @ school om två, tre timmar!
fred ut

Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0