and if you want me to be real deep, i'll hook you up with some poetry

satana vad det har snöat den här helgen! and guess what? I LOVE IT! finns fan inget bättre än snö, speciellt snö i mängder! fast samtidigt tycker jag synd om alla stackare som måste ta sig fram med tåg för att dom bor ute i skogen (mathilda). :)



hela helgen spenderades hemma hos felon i hennes hagaströmska borg, med ett avbrott på några timmar när vi hade röka-pipa-äta-tacos-spela-spel-kväll hos jossan ute i fba med henne, felicia och tom. mycket mysigt! heja twister ( y ) natten spenderades i felons vardagsrum,  hon och tom ville absolut kolla på skräckfilm men inte jag, så vi tog den som lät töntigast, d ö d  s n ö hette den, och det var en fett äcklig zombiesplatterfilm från norge? liksom wattahell mannen, kom igen, norge!

sen fortsatte helgen i det där tecknet: sitta framför tvn och chilla! på lördagen blev det melodifestialen ist och senare på kvällen kom både tom och philip så kollade på linas kvällsbok!!!!! jag älskar den! och natten spenderades återigen i felans soffor. VARMT tyckte vissa, KALLT tyckte andra, men mysigt var det att somna till all snö, vakna upp i strålande solsken.
för visst finns det inget bättre än mängder av snö i morgonsol? 

nu ska jag dra min tidigaste kväll på mycket länge, somnade i skolan och däckade inte mindre än t v å gånger när jag kom hem. party!
gutnätz

Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0