jag kan inte stanna kvar, jag fuckar upp ditt organiserade liv

ibland känns mitt liv så s k u m t! följde med micke till fiskeaffären i sandviken (javet, käften, ok?) å han är ju så himla seg så vi va där i typ tjugo min, å på den tiden lyckades jag hitta probably the snyggest flanellskjorta in the world. på fiskeaffären. i sandviken. liksom VAD HÄNDER MED VÄRLDEN? eller mig. hehehe! köpte den dock inte med tanke på att det bara är 2 dagar till sälen och 18 dagar kvar till new york så we better save up bitches

dagens sämsta aprilskämt: europe klassiker ist för rockklassiker. jag var fan rädd innan ja fatta att de va lur haha! /käsZtjejp12!

NU -> duscha!!! <3<3<3<3<3<3
älskade påsklov


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0