baby, common denominator

stockholm idag med marknadsföringsklassen! stort plus på att han som vi skulle studiebesöka var fast i italien due to dedär nedrans askmolnet, men det blev bra endå och vi fick alla en varsin bok istället och liiiite längre fri tid. tror mer än hälften av dagen spenderades inne på sju tusen olika hm, men det var kul endå!

och mitt ben som började bli bra, råkade hoppa lite väl energiskt inne på en affär så knäckte jag till knät igen och dra åt helvete vilken smärta! mitt i stockholm liksom, apnajs med tre timmars promenix kvar. men det funkade iallafall. käkade gjorde jag och frida på taco bar efter att joseph släpat oss dit för att leka kissie och amir, men hon själv åt inte. asdyrt och aslite mat var det, en av fem toast fick det minsann!


marcus&karlo, tröttast på bussen dit helt seriöst


nu ska jag duscha och sen kolla klart på avatar med en kopp te i toves säng tillsammans med min lilla vovvseluring since tove däckade i min säng för nån timme sen haha!


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0