UNDAN FÖR PUNDARN SKA UT OCH PUNDA SMUGGELCIGARETTER

cha bitches, nu tänker jag bli en blogg.se hoe och inget kan stoppa mig! utom orken, den där äckligt dryga stilmallen som jag icke fattar mig på och annat bajs. men we'll see how it goes. man ska inte skriva fan på väggen över spilld mjölk ( y ).

såååå varför inte börja med att klaga lite över mitt just nu miserabla liv? igår efter en redigt tung brottningsmatch med kevin på stan vrickade jag foten stenhårt och kan just nu bara ta mig fram på kryckor. eller krypa. men jag föredrar k r y c k o r faktiskt, helt ärligt. annars är det chill, utom fotfan. och kvällen spenderades med världens bästa PJ! jag virkade hans dreads jättefint medan han spelade mario 64. vi är ett bra team.


här har ni det, live from the field. kevin den stackarn fick bära
in mig med hjälp av tom, sen blev det till att knarka alvedon,
i halvor dessutom! thääänkz sckev!



nu är det SL33PM0d3;0N som gäller, men måste ba avsluta med ett TEAM JACOB och dagens låt.
lady gaga - teeth

najtarn

Kommentarer
den kommenterande: Lina

TEAM JACOB! :D

2009-11-29 @ 22:39:27
URL: http://carolinagronberg.blogg.se/

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0