last christmas, I gave you my heart..

chachaaaaa! idag styr vi kosan mot sandis, min plasticbrotha niclas har fyllt år så mormor och morfar och hans farmor och farfar kommer. eller ah, våra old-folks som mamma säger. hon är såååå in the flash! jag har inte träffat mormor och morfar på probably ett halvår. det är sjukt, vi bor inte ens långt ifrån varandra!

wellwell. om ca 25 dagar är det julafton. om ca 17 dagar åker jag till vietnamnam. nu när jag äntligen fått in julkänslan? asso jag vill inte åka, vill inte vill inte VILL INTE! ingen gröt på julafton liksom, jag kommer få käka ris ist. näe, det är inte okej asso.

äh, fuckit. nu ska jag duscha, städa, packa och hoppa till sandviken på mina vackra kryckor.

seeyaaa

Kommentarer
den kommenterande: tom

LINNNNN??

på julaftonsjäveln äter man väl RISGRYNSGRÖT? :O

DET ÄR JU RIS I DET SKITEN!!! HOHOHOO?

Julkänslan lever kvar!!!!! :d

2009-11-29 @ 18:06:12

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0