vi var som bästa vänner som tagit det till nästa level

den sextonde december, då åker jag till vietnam. jag är borta i tre veckor. TRE jävla veckor! det är så sepestört jävla länge. ärligt talat så är jag orolig som fan. de stackare som känner mig vet vilken ångest jag hade för om jag ens skulle följa med på resan, och de vet att jag fortfarande inte ens vet om jag egentligen vill.

kan låta helt fucked, men asso jag älskar julen. jag älskar vintern. jag älskar snö. och kan man hitta det dära i vietnamn? NAE, de kan man ICKE! asso jul för mig, då myser man runt i tofflor med pappa och farmor, dricker glögg och äter pepparkakor, kollar på julfilmer, äter upp allt i alladin-asken.. ärligt, jag har lärt mig att tycka om alla dom dära äckliga chokladerna bara för att inte låta något gå till spillo. den svenska julen in my heart, och så får man inte ens vara hemma när den är! det är ett jävla år tills nästa gång den kommer!

men tjao, mamma har ju iallafall lovat mig ett litet glas champagne på nyår. S.U.C.K!
fast iofs blir jag brunare än er andra ( y )

 

näe, det här duger inte asso.
najtarn


Kommentarer
den kommenterande: Anonym

surt att åka över julen. men det är riktigt riktigt roligt där. gör mkt resor inrikes i vietnam till olika stränder osv så blir de roligt! hoian - världens finaste strand, lugnt & skönt utan andra. åk dit och få en strand för dig själv :)! annars är de tråkigt

2009-12-09 @ 18:56:05
den kommenterande: Anonym

och.. de är svårt att andas där för de är så varmt och kvavt. men du vänjer dig! efter en och en halv vecka kan du börja äta glassen om du är på restaurang. annars blir du magsjuk

2009-12-09 @ 18:57:29

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0