in the drunktank, and oldman said to me, won't see another one

just nu springer mamma, micke, tove och jag runt runt runt i sandviken. asso i huset, inte runt i sandviken. om någon timme kommer en taxibuss och hämtar oss, så åker vi mot arlanda! klockan tre sticker vi mot varmare väder å sånt. först åker vi till frankrike för mellanlandning, sen kör vi mot vietnamnam.

fan vad jag kommer sakna snön här hemma, snökaoset i gävle... jao, det blir nog fint det här med endå. så länge ingen påminner om att vi faktiskt missar julafton och nyår hemma. så säg nada, okej!

men hörni, jag kommer sakna alla mina bästa så jävla mycket, ni vet vilka ni är.
men jag måste bara ge lite speciellt cred till mina absolut bästa här hemma, er som jag kommer sakna lite extra mycket. ingen speciellt ordning, bara sådära så ni vet :)

magnus hallén, jag kommer sakna dig så jävla mycket. tre veckor är inte mycket men samtidigt en jävla evighet utan dig.. nae, fyfan. jag älskar dig <3
felicia östergren, min älskade syster. vem ska jag dela alla mina skumma idéer med nu? vem ska jag vara uppe med hela natten? min älskade lilla carecrab. jag älskar dig <3
jenny olin, jag är så an vid att kunna prata med dig om precis allt precis varenda dag, en dag utan dig är fan inte en dag. jag kommer sakna dig nå kopiöst gumman. jag älskar dig<3
josephine berg, ingen kan skratta med och åt mig så som du kan, jag kommer sakna alla dina idéer och affärer och saker hit och dit. jag älskar dig <3
victoria lawler karvonen, min älskade vän, min älskade lilla boxhead. det band vi har kommer aldrig något eller någon kunna förstöra. du är bäst. jag älskar dig <3
pontus jansson, världens bästa. att inte kunna prata med dig alls i tfn, att inte kunna dela dina och mina besvär och roligheter, jag kommer sakna dig så stört mycket! jag älskar dig <3
hampus eriksson, du finns alltid för mig precis som du vet att jag alltid finns för dig. och jag kommer sakna dig så mycket. jag älskar dig<3

vill ni hänga med på vad vi ska göra?
kolla in på resedagboken.se och skriv chao-asien på alias och följ med på resan pizbreeeee :D

pizbre önskar lajniboi & tovsiboi
godjul & gottnyttår

Kommentarer
den kommenterande: felicia östergren

jag älskar er tjejer, hoppas allt går som det ska. ni är världens bästa. det vet ni <3

2009-12-16 @ 02:48:49
URL: http://feliciacharlotte.blogg.se/

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0