gooooodmorning vietnam!

chacha bloggeeeeen! nu har vi vart i vietnam i cirka fem dagar (?) och det är så äckligt jävla härli! trots allt är jag inte ett dugg avis på er stackare där hemma med, vad är det ni har? 17 minus? ah, vi har typ 30 här så känns liiiite bättre!

hitintills har vi hunnit vart i ho chi min city (huvudstaden), mukong deltat och phu quoc island, där vi är just nu! och hit kom vi igår. alltså är vi liksom på själva sola-och-bada-semestern just nu, den har hållit på i en dag nu. klockan är kvart över fyra här asso, inte typ tio som hemma ;D på tal om tider. jag och tovsi somnade sju igår lokal tid, vaknade halv fem imorse och kunde in somna om. vi låg vakna i ter timmar och väntade på att få gå upp till frukosten. då sprang vi ner till mamma och mickes dörr och bankade på tills dom öppnade, nyvakna och väääldigt förvånade.

menmen, nu ska jag joina gamlingarna för en kopp kaffe och liiiite bailys.
chaaachaaaaaaaaa!


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0