en redbull, en riktig jävla hjärtekrossare

igår var det en olycka här in paradise. vi hyrde moppar, jag och micke på en, niklas och sara på en och mickes föräldrar hasse och birgit på en. det gick bra ungefär en kilometer innan en omkörning gick åt skogen, bildligt talat, och de båda pensionärerna gjorde en riktig vurpa med sin moppe, rätt ut i skogen. det slutade med att hasse antagligtn har brutit nyckelbenet och får nu gå resten av semestern med en sak som håller upp axlarna liksom. stackarn, han har så himlans ont nu :/

men när vi sett till att allt var bra och att allt var på rätt spår igen återupptog vi resterande moppeturen, jag fick överta hasse och berits moppe, så tog micke våran och niklas och sara fick fortsätta dela på sin! så himla häftigt, vi åkte till en helt öde strand, jättefint, och så åt vi på ett ställe där man satt nästan ute på stranden, världens utsikt! känner att det kommer bli redig bildbomb senare eftersom att det går så otroligt segt att ladda upp bilder här..

idag åkte vi ut med en fiskebåt, OCH JAG FICK EN FISK!!!!!! :D:D:D:D
sist av alla, och bara en, men endå, typ min första fisk någonsin! :D så lycklig! vi fick vår egenfångade fisk till middag på båten och sen skulle vi fånga bläckfisk. en av dom som jobbade på båten fångade den, å så tog jag på en av dom där äckliga jävla sugploppsarmarna, fan va hårt den pluppade fast! kom nästan inte loss! båtturen avslutades uppe på taket i en ashärlig stol. där låg jag med min skjorta på mig och tittade på stjärnorna. luveleeey.

nu ska jag sova innan jag kolar.

l8ero


Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0