det här är mitt liv, jag lever min dröm

idag var det min favoritfilm på tv. den heter across the universe, världens snyggaste kille är med i den (jim sturgess dreeegel) och den handlar om beatleslåtar. om ni inte sett den, spring till närmaste hemmakväll och hyr den. NU! kolla bara, här är gossen.



jag älskar när problem reder ut sig, när man har mått så stört dåligt över något och så reds allting ut, de är som.. nu kommer värsta grejen här så håll i er. tänk en sommardag. "mörkret" har precis försvunnit och det har regnat på natten. man vaknar och när man går utanför dörren känner man hur det är lite kyligt men hur det ändå kommer bli en varm och härlig dag, fåglarna har precis vaknat till och kvittrar lite trött och man kan bara känna hur mycket man lever, hur friskt och underbart det känns att andas, att man är fri. fri som en fågel.

så känner jag iaf, i love it! och just så känns det nu. alla problem sen helgen är borta, det är måndag nu eftersom att klockan är över tolv och jag känner hur jag bara vill berätta för alla som jag älskar att jag älskar er. ni som vill ta åt er, ta åt er.

och ps. nu är det vinter och december. jag älskar vinter och december. så dom båda får ta åt sig extra mycket av det dära jag älskar er.

och jag älskar dig.

nu ska här sovas. och laddas inför dogge doggelito imorrn HAHAHA! vilken jäla grej asso, ibland kan man inte annat än älska toren, slutar aldrig att förundra en eller vad det heter

l8ers alla fänz.

Kommentarer

click it!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0